H28-52XM-16CH

28000-52000kg

  • Kapacitet

    LASTET CONTAINERHÅNDTERER

     

    Uovertruffen første boks-rater fra Hyster lastede containerhåndterer

     

    For å levere høye «bokspriser» i førsteradsoperasjoner, utfører Hyster-containerhåndterer containerbevegelser i eksepsjonell hastighet, pålitelig og med lav driftskostnad.

    Disse containerhåndterer-funksjonene inkluderer den robuste Hyster-masten og sprederen, og den kan stable lastede containere i 3, 4 og 5 høyde i første rad med drivstoffbesparelser på opptil 20 %.  De mottar fornyet interesse fra terminaloperatører fordi de kan utføre noen containertransportoperasjoner raskere enn de fleste reachstackere når andre/tredje rad containeroppbevaring ikke er påkrevet.

    Fremhevede funksjoner for Hyster Laden Container Handler

    • For tøffe og krevende operasjoner sørger containerfordelerens flytende vridlåser, frie mekaniske artikulasjon og sideskiftbevegelse for rask spredning til-/frakobling til/fra containere
    • Den solide Hyster-masten har en enkel dedikert vognkonstruksjon, og containerkombinasjonen har bevist styrke og pålitelighet
    • Den robuste, høyytende kraftstasjonen har innebygd beskyttelse av motor- og overføring som sikrer maksimal pålitelighet og lav total eierkostnad
    • Drivaksel med dobbelt reduksjon, delt drivaksel, og flere oljedempede bremser med kjølesystem, sikrer pålitelighet og lav driftskostnad
    • Nivå 4i / Fase IIIB-kompatibel, produserer lavere utslipp og tilbyr opptil 20 % bensinbesparelse i forhold til tidligere generasjon av produktet, samt mindre levetidskostnader
    • Nivå 4i / Fase IIIB-versjonen inkluderer Cummins QSL9 8.9L (opptil 370 hk, 276kW) dieselmotor
    • Hyster har også introdusert ny utvikling for ytelsesoptimaliserings i tillegg til Cummins motorteknologier, som kjøling på etterspørsel, lastavkjenningshydraulikk (power on demand), omdreiningstidhåndtering og alternativ motor-tomgangshastighet for å redusere det totale drivstofforbruket i de fleste applikasjoner
    • ECO-eLo drivstoffeffektivitetsmodus kan brukes for å redusere maksimal motorhastighet og optimalisere drivstoffeffektiviteten ytterligere
    • Nivå 4i / Fase IIIB-kompatibelt design benytter EGR-motorteknologi for å redusere utslipp, som betyr at sluttbrukerne i regulerte områder kan fortsette å operere som tidligere gjennom å benytte dieselbrensel uten ekstra utstyr, tilsetningsstoffer eller vedlikeholdsregimer, i motsetning til SCR-teknologi
    • Nivå 3 / Fase IIIA-alternativer er tilgjengelig for uregulerte regioner utenfor EU og Nord-Amerika med Cummins 10,8L 6-sylinder QSM11 dieselmotor
    • Det bakre «Vista»-førerhuset gir utmerket sikt i de mest krevende og intense terminaler med klar sikt over containeren
  • Produktegenskaber
    ModelLasteevne (kg)Tyngdepunkts-afstand (mm)Løftehøjde (mm)Motor typeTransmission
    H28XM-16CH2640012209755Cummins QSL 9.0L / QSM 11L DieselDANA S.O.H. TE 27 / DANA S.O.H. TE 32 4-speed Transmission
    H32XM-16CH3100012209755Cummins QSL 9.0L / QSM 11L DieselDANA S.O.H. TE 27 / DANA S.O.H. TE 32 4-speed Transmission
    H40XM-16CH40000140012650Cummins QSL 9.0L / QSM 11L DieselDANA S.O.H. TE 27 / DANA S.O.H. TE 32 4-speed Transmission
    H44XM-16CH44000140012650Cummins QSL 9.0L / QSM 11L DieselDANA S.O.H. TE 27 / DANA S.O.H. TE 32 4-speed Transmission
    H48XM-16CH48000140012650Cummins QSL 9.0L / QSM 11L DieselDANA S.O.H. TE 27 / DANA S.O.H. TE 32 4-speed Transmission
    H50XM-16CH50000151012650Cummins QSL 9.0L / QSM 11L DieselDANA S.O.H. TE 27 / DANA S.O.H. TE 32 4-speed Transmission
    H52XM-16CH52000150912650Cummins QSL 9.0L / QSM 11L DieselDANA S.O.H. TE 27 / DANA S.O.H. TE 32 4-speed Transmission
  • Tekniske data

    Datablad

    H28-52XM-16CH EU Specification Sheet
    H28-52XM-16CH nonEU Specification Sheet
    Big Trucks Range Brochure
  • Galleri